<body>

Friday, January 11, 2013

♥ she's the best and always be.

minggu ni dah 2 minggu sekolah.eh, bukan aku sekolah tapi mereka sekolah.kalau tahun lepas,time ni mesti baru nak daftar koku,meeting pengawas,budak f1 baru nak belajar erti sekolah menengah and so so so on.

first thing bila teringat pasal sekolah ialah pergi sekolah.prefects have to come to school earlier from others for briefing.hari rabu lajnah 3K bertugas n hari isnin kena amik piala.hari2 jalan dari KL,lalu dpn HI dann sampai la sekolah tercinta.walaupun jalan sekejap je,pagi2 aku dh bergelak ketawa n macam2 sembang .
kadang2 aku lambat , kadang2 dia lambat.tapi biasanya aku yg lambat muehehe.but when one of us was late,the dialogue still the same .

'wei kau pergi dlu tau. aku lambat'
'pergi dlu jangan tunggu aku'

'eh takpe aku tunggu'

'sorry sorry sorry aku lambat harini'
'ehh kau tunggu ke kan aku dah suruh pergi dlu'

dan bila aku dah lambat tu,pagi2 aku akan cakap sorry banyak2 kali sampai kena marah.hehe.
oh ya,ada satu petang tu kiteorg buat kerja kat bilik disiplin sampai maghrib.ceh,aku hanya banyak main sampai dia kate 'aina,aina dh la tu aku malu tengok' . hahaha .
 rutin hidup dh tak sama bila f5 kena letak jawatan sbb focus spm.

bila spm,aku tergerak hati nak study musolla.rasa tenang dduk musolla bole tido lambat dan bangun sangat awal.lagi, bilik prep agak bising dan sepah hewhew sorry.
orang yg setia teman aku kt musolla dia ni la,yg sama teman aku pergi sekolah dlu.hari hari tergolek kat musolla,aku tido awal daripada dia dan dia pulak penat kejut aku tak bangun2 pukul 3 pagi.hehe.
tapi,niat kiteorang sama.nak study sampai berjaya dan qiam samasama :) 
sebulan berlalu , spm habis no more sleep at musolla and kiteorg pergi Bandar Kajang samasama.
"Aina, aku paling tak sangka bole keluar jalan2 ngan kau''  
 aku paling ingat ayat tu and taktau la bila lg kita bole kluar samasama lagi kn?  

okay cukup.cerita panjang panjang ni orang bosan baca haha.well well well all is well,i'm writing this post just for someone.atau 'dia' yang aku taip kat atas tuu.siapa ?
 

   BIRTHDAYYY GIRL HARINI :) (;

 
 FATIMAH ULFAH ADNAN . happy birthday to you kawan (: kau sangat banyak berjasa tahuuu. thanks sudi jadi kawan aku yg takberapanakbetul ni . sorry sangatsangat banyak menyusahkan kau.jangan lupa minum susu coklat tu!haha aku tau kau minum :) 

thanks jugak banyak bagi nasihat dan pengajaran. kadangkadang rasa nak jadi mcm kau, tetap pendirian . aku ni asyik sengett je. btw, selamat ber-18 tahun , semoga iman ditingkatkan hari ke hari. teruskan jadi anak solehah insyaAllah oppa berjaya dunia akhirat. oppa aku tau kau tough , kuat lagi. people may expect high on you , for them you are the best. that's a way to be a qudwah hasanah right? Allah always be with you (; 
tak salah kan jadi luar biasa untuk orang lain? take it positive kawan . kau memang terbaik . yeah same as this post title , you are the best and always be . sekolah dah habis oppa , start of 18 with something better than your past .
btw , prasan tak kat gambar tu warna stongan kita sama ? :D
so once again oppa ,

HAPPY BIRTHDAY !
may your dreams come true :)  
    

sorry broken english but i'm trying to improve.rinduu kauuu !

BREAD HOLIC I AM.
11:46:00 PM


♥ theGrumpyToast ;



      theGrumpyToast is very grumpy. Beware, this toast bites.

      this template seemed attractive
      idk why.

♥ TagBoard



    The toast said TAG. NOT spam.


♥ Past rawr-ing