<body>

Friday, January 11, 2013

♥ special for a day but grateful everyday :)

bila masuk 2013, bila orang tanya umur berapa dah kena jawab ''18'' . but actually i'm newlyyyyy 17 .

14.12.1995 ( see 14 disember belum sebulan pun berlalu kn? ) .
ehh apa aku nk tulis ni sebenarnye -.-

for 14.12.2012 , it was my 17th birthday . orang semua tunggu umur 17 sbb bole amik lesen and yeaahhh i've got my L now ! :)
birthday kali ni takde cake . last time ada cake time f3 that is cake BARBIEEEE . bila fikir balik mungkinkah tu cake birthday terakhir ? hewhew . tapi , i was very veryyyyyy special that day .oh yea , time ni family saya di langkawi (:

terharu sangatsangat bila ayah mama sanggup round satu langkawi cari kedai kek .
time tu aku yg dh give up n tak kesah pun takde cake mcm taun lps.
ayah jumpa satu kedai kek tp masuk2 je bau WINEEE n ayah kluar balik .
  at last kiteorang pergi restoran seafood . sedap dan tepi laut dan alhamdulillah kenyang sangat :)
sayanggg sangat mama n ayah
maybe mereka tak mcm parents orang lain , taaaaaapi saya taknak parents saya sama  mcm org lain :)


ini dia . thanks dikman for being such a loyal photographer .
  14.12 ni ayah baru sampai langkawi . sebelum tu dia pergi london .
 ayah : dikna nak hadiah ape birthday ni?
aku : takyah laa . taktau nak ape .
then ayah pergi boot kereta n kluar kan somethinggg .
 WOWWWWWWWWW !
aku : thanks ayah , cantiknyeeeeee :)

thats it . on my wrist.cantik gila serious . :)
    then , terima kasih , thanks , arigatou , syukran jazilan untuk semua yg wish birthday kali ni . tak kesah la lambat ke awal . for the second , tasha jadi orang first yang wish thankss so much :) hadiah dari orang lain ?

kakak : tudung bidang 50 pink yg aku pkai kat gambar tuuu 
ulfa : ni lain daripada yg lain , post special for me in her blog :D
haaa tengok kat sini silakan :) 

tasha : cute post toooo

andddd for uhuk uhuk uhuk ,thank youuu so much for the perfume and keychain! haaa kad kecik tulisan comel tu juge ~ 

kadangkadang aku suka bila orang tau bila birthday aku . semua orang yg wish doakan . jadi anak solehah , straight A+ SPM , berjaya dunia akhirat etc . Aamiinnnn utk semua doa tu dan yeahh saya sangat terharu :)


dan dan dan , saya rasa sgt istimewa hari itu sebab birthday pada jatuh pada hari jumaat bertarikh 1 safar 1434 H . ( 1.2.34) cantik kan nombor tu ? :D

for all i've been through in my life , Alhamdulillah for everything . thanks Allah !
the first SPM getaway is Langkawi .
12.12.12. pleasant day 



hari terakhir kat langkawi ,
16.12.2012
    aku rasa gambar ni menarik. eh bukan sbb ada gambar aku ke apaa

bila tgk gmbar ni , mcm bole buat dialog
gmbar aku tu mcm otw hanyut 
gmbar adik hampir lemas 
muehehehehe okaii lawak tak jd :D

BREAD HOLIC I AM.
12:36:00 AM


♥ theGrumpyToast ;



      theGrumpyToast is very grumpy. Beware, this toast bites.

      this template seemed attractive
      idk why.

♥ TagBoard



    The toast said TAG. NOT spam.


♥ Past rawr-ing